petra51
“Akár tetszik, akár nem, ez a pillanat minden, amivel valóban együtt kell működnünk.”
Jon Kabat-Zinn

JÓLÉT A MUNKAHELYEN

Munkaidő előtt, ebédidőben vagy munkaidő után

Gyors, tudásintenzív munkakultúránk nagyfokú figyelmet, koncentráltságot, tiszta tudatot és egészséges testet követel meg. Emiatt válik az emberi tudat szerepe alapvetővé a munkahelyi és magánéleti teljesítményben, az emberek és a környezetünk jólétében. Tiszta tudat és egészséges test nélkül nem tudjuk elvégezni a munkánk, romlik a teljesítményünk, stresszesek leszünk, gyakran beteggé is válunk. Mint közgazdász tanácsadó saját bőrömön tapasztaltam meg ezeket a tüneteket.

A pandémia miatt mindezeken túl otthoni munkára kényszerültünk, ami tovább csökkenti a mozgás lehetőségét, hiszen többet ülünk, izolál minket a munkatársainktól, gyakran felborítja a munka-magánélet egyensúlyát, mivel elvékonyodik a határ a kettő között.

Akár a céges környezetben, akár a home office-ban, online tartott jógaórák és mindfulness kurzusok elsődleges – tudományos kutatások által is alátámasztott – célja, hogy
- csökkentse az ülőmunka káros hatásait, például a gerincbántalmak kialakulását, a gyakori derék-, nyak- és vállfájdalmakat,
- csökkentse a munkahelyi stresszt,
- növelje a hatékony munkavégzést, a koncentrációt és a kreativitást,
- kiegyensúlyozottabbá tegye az emberi kapcsolatokat a munkahelyen,
- és segíset a munka és magánélet közötti egyensúly kialakításában.

Foglalkozásaimon a világszinten egyik legismertebb Iyengar jóga precizitását ötvözöm a tudatos jelenlétet segítő nyugati tudományon alapuló testtudatossági módszerekkel és mindfulness meditációval. A foglalkozásokon - igény szerint - a mozgásra és a mindfulness-re is helyezhető a hangsúly. Jógázás során átmozgató gyakorlatsorokat végzünk, légzéstechnikákat tanulunk, és természetesen relaxálunk. Mindfulness-nél igény szerint alakítható a program a koncentrációerősítéstől a stresszkezelésen át a konfliktuskezelésig.

A következő szolgáltatásokat nyújtom:
- rendszeres csoportos foglalkozások alkalmazott számára,
- egyéni jóga vagy mindfulness foglalkozások kulcsembereknek,
- workshop, tréning csapatépítéshez, konferenciák alatt.

RÓLUNK ÍRTÁK

Viki csoportos jóga órái a cégünknél mindig változatosak, egyszerre a csoportra és az egyénre is szabottak. A gyakorlatok és az órák végén a relaxáció nagyon sokat segített kollégáinknak kezelni a magánéleti-munkahelyi akadályokat és testi panaszokat egyaránt. Viki rugalmas, lelkes és szakmailag felkészült csupaszív oktató, akit sok szeretettel ajánlunk mindenkinek jógaoktatónak: munkahelyre, csoportos órára, online foglalkozásra egyaránt.
Manna, Ultinous Zrt.

A Mindfulness jótékony hatásáról már sokat hallottam, végre alkalmam is lett kipróbálni egy céges tréningen. Az „AfterLunchEnergyBoost” online programban tíz kollégámmal együtt vettem részt, Kocsis Viki tréneri támogatásával. Mivel már jó ideje itthonról dolgozok, nincs sok lehetőség a kollégákkal informálisan kapcsolódni, inkább a feladatokra fókuszálunk a megbeszéléseken. Viki segítségével viszont erre lett alkalmunk: nem csak a jelenre, magunkra, hanem egymásra is figyelhettünk. Megismerkedtünk számos hasznos technikával, trükkel, amit bevethetünk a hétköznapokban stressz szintünk csökkentésére, energiaszintünk növelésére. Viki folyamatosan új ötletekkel gazdagított minket, jó hangulatot, bizalmi légkört tudott teremteni végig a 10 alkalom alatt.
Zsuzsa, HR Business Partner

Tamás vagyok egy 500+ fős cég gazdasági igazgatója, ami értelemszerűen nem kevés stresszel, feszültséggel jár. A HR igazgatónk jelezte, hogy indítana egy mindfulness tanfolyamot, amely segítene különböző stresszkezelési technikák elsajátításában. Őszintén szólva meglehetősen szkeptikusan álltam hozzá az egészhez, de gondoltam egy próbát megér. Már az első közös alkalom nagyon jót tett. Látni, hallgatni azt, hogy a többi kollégám is hasonló tünetekkel küzd nap mint nap, és Ők is szabadulni akarnak ettől. Viki légzéstechnikái, különböző nyújtási és tornagyakorlatai abszolút praktikusan, könnyen, gyorsan kivitelezhetőek, egyszerűen beépíthetőek a napi rutinba. Én is így tettem, és őszintén mondom, hogy segített. Többet mozgok, egészségesebben élek, és igyekszem tartani a fókuszt, és visszaterelni magam egy nyugodtabb állapotba a tanultak segítségével, ha annak itt az ideje.
Tamás, Gazdasági Igazgató

IDŐPONT
Megbeszélés szerint. A rendszeres foglalkozások szervezhetők munkaidő előtt, ebédszünetben, vagy munkaidő után.

HELYSZÍN
A munkahely vagy a Yogayoga stúdiója. A pandémia idején online órákat biztosítunk a szervezet által preferált platformon keresztül.

OKTATÓ
Kocsis Viki, jóga- és mindfulness oktató
A foglalkozásokat magyarul és angolul tartom.

Az ár a résztvevők számától és a helyszíntől függ.

Részletes információért forduljanak hozzám bizalommal: